Tuesday, July 7, 2009

x tiyok pong...

maring..tanggal 7 julai 2009...menjadi satu titik itam buatku..kah kah kah...benarnye ase nk scan jer warkah sayu menggigit ati sanubariku itu..tapi nggak bisa kerna aku hnya di libry indahku ini..wak pertama kalinya aku nek pentas esembly sbb kesalahan...mmg sumbat segala mana yg ada...pastu kena p plok kt hep..wadusss..ada surat chenta u my beloved mum..TIDAKKKK....!!!

nggak bisa ati ni tega lihatkan tangisan seorang ibu yg kecewa kerna kesengalan ank bongsu dye ini..dan ini...titisan chenta kasih anakmu ini buat kesayanganku..maaa

ma...
maap banyok deh...
nk wak rano...ore x mitok jadi lagu ni..
sapa surat tu tange ma gak...
buko baco molek la deh...
jange dok wak titik i mata la..
x sanggup ore nk tgok..
klu ma ase sedih banget...
ma masuk la dalam bilik..
ma tiyok la sore2...
jange ma tiyok depe ore deh...
ore mitok maap byk2 deh...
nk janji x wak lagi pon...
ore takut jadi plok lepah ni...
gapo2 pon...
timo kasih banyok...
jago ore sapa besa..
dh besa x abih peranga lagi...
maap....

4 comments:

nisah said...

asma nape???
awat wat salah pe???

rindu madinah said...

mu wat kijoan gapo plop weh..???
tu la..aitu aku ajak mu ponteng mu taknak..baru la lagi gempak...
bak kata org kg aku, alang2 menyeluk pekasam...biar sampai ke pangkal lengan..hehehe gurau jah..jgn sero ati boh..

Qani'ah said...

aloh la..kak asma ni baik..itu xsgaje wat slah..jgn sdey2 la..lenkali jgn wak lagi ye..=p

esty honyiest said...

wahai kawanku sumer...saya wak salah sbb balik awal 2 hari u cuti sem hari tu..saya ciap kena nek perhimpunan..panggil nama dpn khalayak ramai tauu..mmg gempakk...