Wednesday, March 4, 2009

badminton

hari ni ader kejohanan badminton tertutup anjuran kelab Rakan Masjid..aku sebagai ahli baru lam kelab ni kena la tunjukkan komitmen..hehehe..
"jadi lah orang yg membangunkan..bukan yg merosakkan"
ayat sape tah ni....aku jadikan ia sebgai pedoman lam idopku..sabgai prinsip pon yer gak...hehe
aku sekadar men sampai suku akhir jer..1st lawan kalah...2nd n 3rd menang..masuk suku akhir..kalah...aku suka tengok senario hari ni..ramai yg amek bahagian..aku sampai dewan tu org da penuh..cam x percaya...ramai plok ahli krm ni rupanya..yer la..aku kan org baru...
kejohanan ni sgt wak aku letih..ngan adiah si cerap tu br bg hari soh bungkus...ngan main tah ape2..

ape pon..wak pengerusi KRM..terima kasih jemput aku masuk KRM..masih ku igt lagi saat2 itu..sampai ke kelas menjemput w/pun selama ni aku usha men2 jer..hehe..x tahannya..umpannya sal ader mknn klu p perjumpaan..aku pon p la...alih2 nk kenalkan ahli baru..kiter ni x tau rezeki kiter ktne..kiter pon x tau ape sebenarnya Allah nk jadikan kiter aper..klu da nmpk jalan bek dpn mata...sambar jer laa...dan klu da nmpk jalan buruk..selagi leh elak..elak la..
moga asma' jadi yg terbaik...huhu..konon la tu..:-p

5 comments:

nisah said...

asma mcm pelik je kelab rakan masjid anjur pertandingan badminton..huhuhu

esty honyiest said...

hehe..dunia akhirat diseimbangkan..

rindu madinah said...

wah...Hidup KRM!!!!Kwang...2x

rindu madinah said...

wah..hidup KRM!!Allahu Akbar!!

esty honyiest said...

hidup KRM!!!hehe