Monday, June 13, 2011

dikekoh ase windu...

ase seperti semalam bergelas kanak2 yg xde la riang sgt...tp upernyerr da besaqq...dulu balik tadika, nenek da tggu..cg anta pas lintas jalan..pastu blik ngn nenek..kdg2 lau nenek lmbt ngat beli ikan, borak ngn membe2 dyer..aku blah dulu ngn kwn2.. pastu nenek slaloo soh pijak2 badan dye..ble da besaq ckit, soh picit jek..leh patah pinggang dye lau aku pijak..
da besaq lg sikit, dye soh potong kuku, tasmik u dye surah yaasin, soh masak lempeng, maggi, beli ubat...

kesah beli ubat...
penah skali nenek soh beli ubat..dye bg sampel..aku g sume farmasi..sume ckp x de ubat tu..tau x pe ubat tu???tu ubat penenang yg diberi pd oyang yg mengalami maslah mental..nenek aku x de la mengalami mslh mental..tp dye dikekoh ase windu terhadap cucu2nya yg hidup berjauhan dgnnya..so, my cousin bg dye ubat tu..tp lam kuantiti yg amat terhad..ubat itu hnya boleh dibeli oleh org yg ada lesen shj..ble aku dok bw ubat tu, sebenarnya aku boleh ditangkap kerana kuantiti dadah yg berlebihan...bygkanlaa......waaaaaaaa

semuanya tinggal kenangan..setiap yg hidup pasti akan pergi..doaku, moga dia ditempatkan di sisi orang2 yang soleh..terima kasih kerna menjadi nenek terbaik untuk hidup...nenek, asma' minta maaf untuk segalanya..wak maggi tlajok pedas..potong kuku tlajok pendek..suara talojok tinggi..perangai tlajok malas..semo2 hok tlajok laa..asma' redha ko mok..mok redho la ko asma'

al-Fatihah...